dinsdag 4 augustus 2015

Gekleurde oogjes - colored eyes

Vandaag had de witte man een afspraakje met de dierendokter. 
Ikke loop al 3 dagen te knijpen en mijn oogjes zijn een beetje rood. Dus ikke in de auto samen met ut vrouwtje op pad. Naar de dierenarts is altijd een feest want ze hebben daar een koekiepot die ik haarfijn weet te vinden. Maar eerst moest ik op tafel. Eerst met een lampje in mijn oogjes schijnen en toen druppels erin en toen weer een lampje. De dierenarts zegt dat me oogjes een beetje ontstoken zijn en ik dus een zalfje krijg. Leuk zo'n zalfje, maar hoe zit het met mijn koekie? Gelukkig is ze me niet vergeten en ik loop al smakkend weer naar buiten. Maar alleen heb ik nu geen rode ogen meer, maar oranje met geel! Wel een beetje gek, maar kan mij niet boeien. Ik heb veel aandacht gekregen en een koekje. Wanneer gaan we weer?

Today me Argos had a appointment at the vets. I have red and irritated eyes and mummy wants the vet to have a look. I don't mind, I love the vet. Especially the vets cookie yar. But first I have to go on the table. They shine a light in my eyes and I get some drops also. Only now my eyes aren't just red anymore, but also orange and yellow. Mummy says it's the drops, but frankly I don't care because the vet finally has given me a cookie. I walk out the door colorful and still chewing.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wij vinden je er heel stoer uitzien hoor Argos :) Volgens mij ben je een echte trendsetter met de uitgelopen make-up look!

De Harries zei

Hartstikke hip he, tante Ingrid :-)